Vertrek - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Lieke en Majd - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Baarle-Nassau, Nederland van Lieke en Majd - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Lieke

Blijf op de hoogte en volg Lieke en Majd

08 Januari 2013 | Nederland, Baarle-Nassau

Nog 3 dagen tot mijn vertrek. De zenuwen beginnen langzaam op te borrelen in mijn buik en het afscheid nemen is nu echt een feit. Over exact 3 dagen sta ik op schiphol, of zit ik misschien al wel in het vliegtuig. Op weg naar een onbekende bestemming om mezelf nuttig te maken als vrijwilliger bij verschillende projecten en daarna op de bonnefooi door te reizen. Via deze site kunnen jullie mij volgen, ik zal er af en toe foto's en reisverslagen op zetten. Nog 3 dagen. Ik kan niet wachteeeeeeeeeen!

  • 11 Januari 2013 - 17:56

    Eric Zigenhorn:

    Goede reis meisje. Je gaat een mooi avontuur aan. Laat je verrassen en wees op je hoede.
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke en Majd

Actief sinds 03 Jan. 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 110815

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 26 Juni 2017

Peru en Bolivia

11 Januari 2013 - 15 Juni 2013

Mijn reis naar Zuid-oost Azië

Landen bezocht: